Winkelwagen
/ {[{jc.cart.data.item_count}]} product producten
Er zijn geen sieraden of andere items in uw winkelwagen!
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
GEEN VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND BIJ BESTELLINGEN BOVEN € 9,90!
Winkelwagen
{[{jc.cart.data.item_count}]} product producten
Er zijn geen sieraden of andere items in uw winkelwagen!
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
Subtotaal
{[{ jc.cart.data.total_price }]}
{[{jc.cart.data.total_discount}]}

Ruilen en retourneren?

Hier doen we niet moeilijk over, ruilen of retourneren kan altijd zonder dat we de reden hoeven te weten (hoewel we het natuurlijk wel graag willen horen als een product niet aan de verwachting voldoet). U hebt 14 dagen de tijd om een besteld product te ruilen of terug te sturen in nieuwe en ongebruikte staat met de originele verpakking.
Wij raden u aan gebruik te maken van een track & trace service. Zo kunnen u en wij nooit problemen krijgen als een pakket niet is ontvangen. 
De risico’s van het retour verzenden zijn voor u. U betaalt dus zelf de kosten voor het terugsturen van een product. De kosten voor het opnieuw verzenden van een product nemen wij voor onze rekening.

Waarom worden de retourkosten in rekening gebracht?

Wij betalen voor u de verzendkosten, dus bestellen en verzenden is geheel gratis. Mocht u willen retourneren dan vinden we het wel zo eerlijk als u zelf de verzendkosten betaald. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg als ik een product terug stuur?

Natuurlijk doen we dit zo snel als mogelijk, maar uiterlijk binnen 4 weken nadat we het product retour hebben ontvangen.

Waar kan ik mijn retour producten heen sturen?

U kunt uw retouren verzenden naar:

FATES 
t.a.v. de klantenservice
v Zuijtland 35
2731 GN Benthuizen

Natuurlijk kunt u ons altijd even bellen voor overleg of vragen. Dit kunt u doen op maandag t/m vrijdag tussen 11.00 – 17.00 uur. Telefoonnummer: 06-41653000 . Of mail naar webshop@fates.nl

Wat doe ik als ik wil ruilen voor een goedkoper of duurder product?

Is een product goedkoper dan krijgt u natuurlijk het verschil in prijs terug. Als een product duurder is dan vragen wij u om een bijbetaling. 
Wij zullen dan per E-mail contact met u opnemen of u even bellen.

We verwachten natuurlijk wel van u dat u producten die u wilt ruilen of retourneren onbeschadigd en in de originele verpakking aan ons terug zend. 
Mochten wij een product beschadigd retour krijgen dan kunnen wij u geen geld teruggeven. Indien u gebruik maakt van de reguliere post dan is FATES  niet aansprakelijk van vermissing of niet of te laat bezorgen van de producten. U kunt binnen Nederland altijd gebruik maken van verzenden met track & trace.
Dan bent u niet aansprakelijk voor vermissing van geretourneerde artikelen.

Fates brengt geen verzendkosten in rekening. Over het algemeen maken wij gebruik van post.nl om pakjes te verzenden.